7 tipov pre úspešné zaregistrovanie odmeny
1. Nakupujte až po prekliku zo stránky PlnáPeňaženka.sk
Ak pred nákupom zabudnete navštíviť našu stránku a kliknúť na tlačítko "Prejsť a získať cashback", strácate tým nárok na získanie odmeny.
2. Uistite sa, že máte vypnutý AdBlock, či iný nástroj na blokovanie reklám
V prípade, že používate AdBlock, nedochádza k správnemu presmerovaniu do obchodu. Preto odporúčame toto rozšířenie na dobu nákupu vypnúť. AdBlock je rozšírenie, ktoré nájdete v panele nástrojov prehliadača. Pozor! AdBlock musí byť deaktivovaný úplne, v žiadnom prípade nie len pre vybrané stránky.
3. Nepoužívajte zľavové kupóny, darčekové certifikáty či vernostné zľavy, ktoré Vám neposkytla Plná Peňaženka
Plná Peňaženka negarantuje získanie odmeny, ak nastáva využitie zľavy, ktorá nepochádza priamo od Plnej Peňaženky. Ospravedlňujeme sa, ale táto skutočnosť je stanovená podmienkami našich partnerov, od ktorých závisí, či bude k objednávke odmena pripísaná alebo nie.
4. Uistite sa podmienkami obchodu
Pred nákupom sa vždy odporúčame pozrieť na podrobnejšie podmienky daného obchodu. Každý obchod má právo si nastaviť drobné odchýlky, v ktorých na získanie odmeny používateľ nemá nárok. Dôležité podmienky sa zobrazia v upozornení pred presmerovaním do obchodu.
5. Tovar nevyberajte príliš dlho
Radšej si Váš tovar vyberte dopredu. Po presmerovaní ho už len vložte do košíka, ktorý by mal byť prázdny, a vykonajte objednávku. Zbytočne sa nezdržujte porovnávaním farieb trička, neotvárajte ďalšie okná, ani už neklikajte na iné stránky a odkazy.
6. Poriadne dokončite objednávku
Prestal Vám v priebehu objednávky fungovať internet? Mrzí nás to, ale pokiaľ nie je Vaša objednávka úplne dokončená po presmerovaní, odmenu pravdepodobne nezískate. Na odmenu nemáte nárok ani vo chvíli, keď nastane jej storno.
7. Skontrolujte nastavenia súborov cookies
Cookies nie sú len sladké americké sušienky. Jedná sa taktiež o súbory vo vašom prehliadači, ktoré je nutné pred nákupom povoliť v nastaveniach prehliadača (väčšinou sa jedná o predvolené nastavenia). Jedine tak sme schopní pre Vás odmenu získať a priradiť ju k Vašemu účtu. Pre správne priradenie odmeny tiež odporúčame v prehliadači nepoužívať anonymné okná.
Nakúpili ste a nezískali ste svoju odmenu za nákup? Kontaktujte nás prosím čo najskôr pomocou formulára Reklamácia a garancia spokojnosti. Naša zákaznícka podpora sa Vám bude venovať ihneď ako to bude možné a urobí maximum pre dosiahnutie Vašej spokojnosti.